Godziny otwarcia
Poniedziałek – piątek od 12:00 do 21:00
Sobota – niedziela od 09:00 do 21:00
Dodatkowe informacje
Rezerwacje na wejścia indywidualne przyjmujemy wyłącznie przez zakładkę KUP BILET, możliwość rezerwacji telefonicznej lub mailowej istnieje jedynie
w przypadku posiadania karnetu/voucheru uprawniającego do wejścia lub karty Multisport/Medicover.
Dla grup zorganizowanych od 9:00 po wcześniejszej rezerwacji telefonicznej.
Skakanie rozpoczyna się o wpół do oraz pełnych godzinach, warto przyjść 15 minut wcześniej.
Formularz kontaktowy
Często zadawane pytania
Strój sportowy
Weź ze sobą wygodny strój na zmianę, bez zamków, nap oraz innych ostrych elementów. Skakanie bez koszulki jest zabronione! Jeśli zamierzasz korzystać z naszej strefy parkour, weź również ze sobą wygodne zmienne obuwie sportowe.
Skarpetki antypoślizgowe
Każda osoba korzystająca z trampolin w naszym parku jest zobowiązana do założenia specjalnych skarpet z silikonową powierzchnią antypoślizgową, które zapewniają bezpieczną zabawę. Skarpetki można kupić w recepcji naszego parku, lub wziąć ze sobą swoje własne.
Wypełnioną zgodę opiekuna jeśli nie masz skończonych 18 lat
W naszym parku wymagamy aby każda skacząca osoba dostarczyła nam wypełniony druk potwierdzający akceptację regulaminu oraz brak przeciwwskazań zdrowotnych do zabawy. Jeśli nie masz skończonych 18 lat, poproś opiekuna prawnego o wypełnienie zgody dla Ciebie (zgoda jest dostępna do pobrania poniżej na tej stronie)
Pamiętaj żeby przyjść wcześniej!
Zabawa w naszym parku zaczyna się o pełnych godzinach lub wpół do pełnej godziny. Pamiętaj aby przyjść 15-20 minut wcześniej, aby mieć czas na załatwienie formalności i przebranie, a nie tracić czasu na zabawę.
Nigdy nie skakałem na trampolinach, czy mogę przyjść?
Jak najbardziej! Każda godzina skakania zaczyna się od instruktażu z trenerem, który opowiada o zasadach bezpieczeństwa oraz przeprowadza rozgrzewkę na trampolinach. Na sali zawsze są dostępni trenerzy, którzy chętnie Ci pomogą. Jeżeli chcesz nauczyć się bardziej zaawansowanych ewolucji – skorzystaj z naszej oferty zajęć.
Czy można skakać w butach lub boso?
Nie, każda osoba korzystająca z trampolin w naszym parku jest zobowiązana do założenia specjalnych skarpet z silikonową powierzchnią antypoślizgową, które zapewniają bezpieczną zabawę. Skarpetki można kupić w recepcji naszego parku, lub wziąć ze sobą swoje własne. Jedynym wyjątkiem są nasze strefy Parkour, na których obowiązuje zmienne obuwie sportowe.
Co powinienem wziąć ze sobą?
Wystarczy wziąć ze sobą wygodny strój na zmianę, bez zamków, nap oraz innych ostrych elementów. Skakanie bez koszulki jest zabronione! W naszym parku można skakać jedynie w skarpetkach antypoślizgowych. Istnieje zakaz skakania w jakimkolwiek obuwiu lub w zwykłych skarpetach ze względów bezpieczeństwa. Specjalne skarpetki z silikonową powierzchnią antypoślizgową zapewniającą bezpieczną zabawę można kupić w recepcji naszego parku. Jeśli nie ukończyłeś jeszcze 18 lat, nie zapomnij o pisemnej zgodzie od rodzica.
Czy jest gdzie się przebrać?
Tak, mamy szatnie i bezpłatne szafki, do których można schować swoje rzeczy. Dostępne są też prysznice oraz suszarki do włosów.
Czy jest coś, o czym warto pamiętać podczas skakania?
Opróżnij kieszenie ze wszystkiego, zwłaszcza z rzeczy wartościowych (klucze, telefony, dokumenty, biżuteria). Warto mieć przy sobie coś do picia, najlepiej wodę (można kupić ją również u nas). Jeśli masz długie włosy, najwygodniej jest je związać. Nie wskakuj na trampolinę zajętą przez inną osobę. Uważaj na ludzi bawiących się obok Ciebie, podczas skoków do basenu z gąbkami upewnij się że nie wpadniesz na inną osobę. Nie skacz do basenu z gąbkami na główkę!
Czy można używać sprzętów typu BMX i deski na trampolinach?
Tak, jednak można używać wyłącznie sprzętu, który jest na stanie naszego parku trampolin. O udostępnienie sprzętu poproś trenera.
Czy obowiązują u Was karty partnerskie?
TAK! Akceptujemy karty Multisport, Medicover oraz PZU Sport. Posiadacze takich kart mogą skorzystać z niższych cen wejść dla klientów indywidualnych.
Czy muszę zapisywać się na zajęcia?
Tak, należy zapisać się, by mieć gwarancję wejścia na zajęcia. Zapisy przyjmujemy telefonicznie, na miejscu w naszym parku lub poprzez zgłoszenie mailowe.
Czym różnią się trampoliny białe od czarnych?
Trampoliny białe to trampoliny sportowe, które są wykonane z innego, bardziej elastycznego włókna. Dzięki temu znacznie wyżej wybijają i są polecane dla osób, które mają doświadczenie w skakaniu na trampolinach.
Czy mogę wziąć udział w zajęciach jeśli nie potrafię wykonywać jeszcze żadnych akrobacji?
Tak, możesz zapisać się do grupy początkującej, w której nauczymy Cię wszystkiego od podstaw.
Czy przed obiektem jest parking oraz miejsce na rowery?
Tak, mamy własny parking. Możesz przyjechać do nas zarówno samochodem jak i rowerem.
Czy w Strefie Wysokich Lotów jest bezpiecznie?
W naszym parku trampolin każdego dnia przestrzegamy restrykcyjnych przepisów dotyczących bezpieczeństwa naszych Gości. Przejawia się to zarówno w codziennej dbałości o stan sprzętu sportowego i trampolin, jak i w doborze odpowiednich pracowników. Nasza kadra stale podnosi swoje kwalifikacje sportowe oraz obsługi klienta.
Czy można płacić kartą?
Tak.
Czy rezerwacja jest wymagana?
Rezerwacja nie jest wymagana, jednak istnieje limit miejsc na trampolinach, więc jeżeli na daną godzinę wszystkie miejsca będą już zajęte, osoby bez rezerwacji nie będą mogły wejść. Odwiedza nas bardzo dużo osób, dlatego dobrze jest zarezerwować miejsce wcześniej.
Czy jeśli na stronie rezerwacyjnej pokazuje się brak miejsc na daną godzinę, to znaczy że w parku również nie kupię biletów na tą godzinę?
Nasz park ma określoną pojemność i liczbę gości przy której skakanie jest bezpieczne. Oznacza to, że na każdą godzinę mamy ograniczoną liczbę miejsc. Jeśli na naszej stronie w zakładce KUP BILET pojawia się brak miejsc, to znaczy, że pula biletów na daną godzinę została wyczerpana i są one niedostępne zarówno przez internet jak i na miejscu. W tym przypadku zaplanuj skakanie na inną, dostępną godzinę i koniecznie kup bilet online. Tylko bilet zakupiony przez internet daje Ci gwarancję wejścia na wybraną godzinę.
Czy mogę zarezerwować wejście przez telefon i opłacić na miejscu?
Nie prowadzimy rezerwacji telefonicznych oraz mailowych na wejścia indywidualne. Mamy super prosty system rezerwacyjny w zakładce KUP BILET. Tu kupisz bilet i dostaniesz gwarancję wstępu do naszego parku na wybraną przez Ciebie godzinę.
Jak zarezerwować wejście?
Wejdź w zakładkę KUP BILET
Wybierz interesującą Cię datę i godzinę
Wybierz długość pobytu w parku
Wybierz rodzaj biletu wstępu (indywidualny, grupowy, VIP)
Wybierz ilość biletów danego rodzaju
Możesz również dodać kolejne bilety
Opłać bilety podążając za wskazówkami
Czy można odwołać rezerwację?
Tak, aby tego dokonać prosimy o kontakt z naszą recepcją.
Co powinienem zrobić jeśli nie otrzymałem potwierdzenia rezerwacji na maila?
Sprawdź folder SPAM. Upewnij się, że dokonałeś płatności za rezerwację. Jeśli płatność przeszła, a Ty nie dostałeś maila z potwierdzeniem zadzwoń na recepcję.
Czy jeśli zarezerwuję bilet przez internet ok. 15:00 na godzinę 17:00 to pieniądze się zaksięgują?
Tak, chwilę po dokonaniu płatności otrzymasz maila z potwierdzeniem wpłynięcia środków.
Mam voucher do Strefy, co mam zrobić aby zarezerwować swoje wejście?
W przypadku chęci zarezerwowania wejścia na posiadany voucher prosimy o telefon bądź email do nas, w którym podane będzie imię i nazwisko, dane z voucheru (nr) oraz datę i godzinę planowanego wejścia.
Od jakiego wieku można bawić się w waszym parku?
Do Strefy zapraszamy osoby które ukończyły 3 lata bądź mają co najmniej 90cm wzrostu.
Czy aby wejść do parku trzeba mieć 18 lat lub być z osoba dorosłą? Czy można przyjść w wieku 12 lat bez osoby dorosłej?
Jeśli masz ukończone 6 lat możesz przyjść do naszego parku sam, bez opiekuna prawnego bądź opiekuna jednorazowego. Musisz mieć jedynie ze sobą podpisaną zgodę opiekuna prawnego (jest ona dostępna do pobrania na naszej stronie w zakładce kontakt).
Nie mam ukończonych 18 lat, ale przychodzę z pełnoletnim kolegą/koleżanką – czy muszę mieć wtedy zgodę rodzica?
Tak, osoby nie mające ukończonych 18 lat muszą mieć ze sobą zgodę podpisaną opiekuna prawnego (jest ona do pobrania na naszej stronie w zakładce kontakt). Jeżeli zapomniałeś zgody opiekuna prawnego, na miejscu jest możliwość podpisania jednorazowej zgody przez pełnoletniego opiekuna.
Czy opiekun musi wchodzić z dzieckiem na trampoliny?
Dzieciom w wieku 3-6 lat opiekun musi asystować na trampolinach. Opiekuni dzieci do lat 6 mogą wejść z dzieckiem do parku na jednym bilecie. Osoby w wieku 6-18 lat mogą korzystać z parku trampolin samodzielnie, jednak za pisemną zgodą opiekuna prawnego/jednorazowego.
Czy jeśli raz już dałem zgodę rodzica, muszę przynosić ją za każdym razem gdy przychodzę skakać?
Nie. Zgoda jest bezterminowa.
Czy wszyscy uczestnicy imprezy muszą mieć ze sobą zgody?
Wszystkie osoby skaczące na trampolinach muszą mieć podpisane zgody. Osoby które nie ukończyły 18 lat muszą mieć ze sobą zgody opiekuna prawnego lub opiekuna jednorazowego. Alternatywnie, opiekun grupy może wypełnić zgodę grupową, biorąc tym samym odpowiedzialność za wszystkie osoby (osoby wpisane na zgodę grupową nie muszą mieć oddzielnych). Pod opieką jednego opiekuna może przebywać 15 dzieci.
Czy mogę przynieść swoje jedzenie?
Tak, nie ma z tym problemu. W zależności od wybranego pakietu wydajemy również zastawę dla gości, lub można ją dodatkowo dokupić. Możesz też przynieść własny tort.
Jak mogę zarezerwować termin urodzin lub imprezy dla firmy?
Termin imprezy można wstępnie zarezerwować na recepcji, drogą mailową lub telefoniczną. Najlepiej zrobić to z co najmniej tygodniowym wyprzedzeniem. Po ustaleniu wszystkich szczegółów: terminu imprezy, pakietu, liczby gości – zostanie wysłany do Państwa mail ze wszystkimi informacjami. Jedynie mailowe potwierdzenie rezerwacji lub podpisanie oświadczenia potwierdzenia rezerwacji osobiście w recepcji Strefy Wysokich Lotów jest równoznaczne z rezerwacją danego terminu. Jeśli po 3 dniach od wstępnej rezerwacji nie otrzymamy od Państwa potwierdzenia rezerwacji mailem lub oświadczenia o potwierdzeniu rezerwacji na miejscu w parku, wstępna rezerwacja zostanie anulowana.
Czy mogę przedłużyć imprezę?
Plan imprez urodzinowych jest tak ułożony, iż 120 minut odlotowej zabawy jest optymalne dla solenizantów i gości. Jeśli jednak 2 godziny to za mało, zachęcamy do rezerwacji dwóch imprez urodzinowych pod rząd, czyli 4 godzin odlotowej imprezy urodzinowej :-).
Czy w Strefie Wysokich Lotów jest bezpiecznie?
W naszym parku trampolin każdego dnia przestrzegamy restrykcyjnych przepisów dotyczących bezpieczeństwa naszych Gości. Przejawia się to zarówno w codziennej dbałości o stan sprzętu sportowego i trampolin, jak i w doborze odpowiednich pracowników. Nasza kadra stale podnosi swoje kwalifikacje sportowe oraz obsługi klienta.
Jak mogę zarezerwować lekcję WF-u?
Lekcję WF-u można wstępnie zarezerwować na recepcji, drogą mailową lub telefoniczną. Najlepiej zrobić to z co najmniej tygodniowym wyprzedzeniem. Po ustaleniu wszystkich szczegółów: terminu WF-u, ilości godzin, liczby dzieci – zostanie wysłany do Państwa mail ze wszystkimi informacjami. Jedynie mailowe potwierdzenie rezerwacji lub podpisanie oświadczenia potwierdzenia rezerwacji osobiście w recepcji Strefy Wysokich Lotów jest równoznaczne z rezerwacją danego terminu. Jeśli po 3 dniach od wstępnej rezerwacji nie otrzymamy od Państwa potwierdzenia rezerwacji mailem lub oświadczenia o potwierdzeniu rezerwacji na miejscu w parku, wstępna rezerwacja zostanie anulowana.
Czy wszyscy uczestnicy WF-u muszą mieć ze sobą zgody?
Wszystkie osoby skaczące na trampolinach muszą mieć podpisane zgody. Osoby które nie ukończyły 18 lat muszą mieć ze sobą zgody opiekuna prawnego. Alternatywnie, opiekun grupy może wypełnić zgodę grupową, biorąc tym samym odpowiedzialność za wszystkie osoby (osoby wpisane na zgodę grupową nie muszą mieć oddzielnych). Pod opieką jednego opiekuna może przebywać 15 dzieci.
Czy w Strefie Wysokich Lotów jest bezpiecznie?
W naszym parku trampolin każdego dnia przestrzegamy restrykcyjnych przepisów dotyczących bezpieczeństwa naszych Gości. Przejawia się to zarówno w codziennej dbałości o stan sprzętu sportowego i trampolin, jak i w doborze odpowiednich pracowników. Nasza kadra stale podnosi swoje kwalifikacje sportowe oraz obsługi klienta.